Gjensyn med Emma

Postet av Førde IL - Handball den 20. Mar 2024

Emma Gloppestad var ein viktig spelar for Førde i forrige sesong. Denne sesongen er ho Gneist-spelar, og laurdag kjem ho saman med lagvenninnene på serieleiar Gneist til Førdehuset. Ho har sett inn 81 mål for laget frå Bergen til no og vore ein viktig bidragsytar til at Gneist toppar tabellen. Men Åsane pustar dei i nakken, tre poeng bak og med to kampar mindre spelt. Difor er kampen mot Førde veldig viktig for bergensarane. I tillegg har dei noko å hemne, for Førde slo dei med eitt mål i haustkampen.

Heimelaget kan på si side gå til kampen utan høge skuldrar, vi kan ikkje rykke opp, og i motsetnad til dei føregåande sesongane er vi langt unna nedrykkskampen.

Trenar Øyvind Indrebø seier dette om oppågjeret laurdag klokka 16:

- Vi er klare for nest siste heimekamp på laurdag. Og motstandar er ingen ringare enn opprykkskandidat Gneist. Dette er ein hardtsatsande klubb med talentutvikling i høgsetet. Og «vår eigen» og «Gloppen HK» si Emma Gloppestad er ei av dei sentrale på laget. Rett nok slo vi Gneist i bortekampen før jul. Då traff vi på det meste når det gjeld taktikk og dagsform.

På laurdag må Gneist finne seg i å vere klare favorittar. Dei er i god flytsone, medan vi har utfordringar med skader og sjukdom. Men utfordringar er til for å løysast. Og det betyr at fleire får sjansen i kampen, noko som også blir viktig inn mot neste sesong. Vi har ingenting å tape – alt å vinne, og skal jobbe beinhardt for å utfordre Gneist. Vi håpar flest muleg støttar jentene i Førdehuset laurdag kl 1600.