Søndag treng vi deg!

Postet av Førde IL - Handball den 20. Apr 2023

Det står att to kampar i 2. divisjon denne sesongen. To veldig viktige kampar med tanke på vår vidare eksistens på dette nivået. Komande søndag klokka 16 er Gneist motstandar på bane 3 i Førdehuset, veka etter kjem Tertnes til Førde. Før desse kampane er vi over nedrykksstreken, men BSI på nestsisteplass er berre eitt poeng bak, så vi bør ha minst to poeng på desse kampane for å trygge plassen.

Difor er det viktig at tribuna på bane 3 kan fyllast opp som på biletet over, og at alle som ynskjer å sjå handball på dette nivået gir laget vårt støtte i desse to kampane.

Førde har hatt stor framgang både spelemessig og resultatmessig i vår, vi har sanka åtte poeng på fem kampar. Med same innsatsen og spelet damene har vist i desse kampane, er det godt håp om å sikre oss dei poenga vi treng.

Andrea Boge Solås og resten av laget lovar full innsats søndag. Foto: Photoevent.

Trenar Øyvind Indrebø seier dette om kampen mot Gneist:

- Ny kamp med nye muligheiter for gode prestasjonar. Førre helg møtte vi topplaget Åsane. Kampen bar nok litt preg av at laga hadde vore gjennom ein påskeferie. Vi presterte likevel godt, men i nokre periodar var vi ikkje «nok på». Og då blir vi hardt straffa mot lag som Åsane.

På søndag står Gneist for tur. Eit lag vi tapte mot i Bergen, og som har teke vesentleg fleire poeng enn oss, så langt, slik at dei er naturleg nok favorittar. Men vi har hatt fin utvikling, og vi er svært opptekne av å få til gode prestasjonar i alle spelets fasar.  Lukkast vi med det på søndag, har vi god tru på nye poeng på kontoen.

Eit viktig bidrag for å få dette til, er solid støtte frå entusiastisk publikum på tribuna. Vi gler oss til kamp på søndag, og håpar mange tek turen til Førdehuset, og løftar fram jentene.