Møt opp og støtt oss!

Postet av Førde IL - Handball den 17. Feb 2023

Laurdag klokka 16.00 håpar vi at du er på plass på tribuna på bane 3 i Førdehuset. For då spelar Førde ein veldig viktig kamp. Motstandar er Stavanger, som ligg på 10. plass med sju poeng. Vi ligg på 11. og nestsiste plass med fem poeng. Det seier seg sjølv at to poeng her er enormt viktig i kampen for å halde plassen i 2. divisjon.

Kaptein Oda Vindheim og strekspelar Benedicte Frøyen Bergset (biletet) sette stor pris på støtta frå publikum i kampen mot Sola 2, sjølv om det ikkje vart poeng då. Laget kapra eitt poeng borte mot Tertnes sist søndag, og var sekundet frå å ta to, så det har sett ein ekstra kveik i jentene.

Det er framleis åtte kampar att av årets serie, og mange av dei er på heimebane, så trenar Øyvind Indrebø har trua på at laget no kan avansere på tabellen. Men støtte frå heimepublikum kan vere det som får kampen til å vippe i vår favør, så kom og hjelp oss til poeng!

Vi håpar at alle som støtta laget mot Sola2 møter opp laurdag og får med seg endå fleire.

Foto: Photoevent og Kjell Arvid Stølen.