Martine scora to i toppseriedebut

Postet av Førde IL - Handball den 11. Jan 2023

Martine Vindheim forlet Førde IL Handball i fjor vår etter å ha vore med på å berge plassen i 2. divisjon. I Bergen spelar ho no for Gneist, også det i 2. divisjon. Men Gneist er samarbeidsklubb med toppserielaget Fana, og onsdag den 11. januar fekk Martine sjansen til å vise seg fram på aller høgaste nivå i norsk handball. Ho vart teken ut til seriekampen Sola-Fana, og ho var ikkje verre enn at ho kvitterte med to mål, eitt i kvar omgang.

Rett nok vart det tap, heimelaget Sola vann 32-25, men like fullt sikkert ei stor oppleving å få kjenne på nivået, og igjen vere lagvenninne med Marit Ova Bøyum. Marit kom ikkje på scoringslista i denne kampen, ho vart i store delar av kampen berre brukt som forsvarsspelar.