Avtalen med Coop er forlenga

Postet av Førde IL - Handball den 9. Jan 2023

Leiar Rune Øksenberg i Førde IL Handball og butikksjef Ørjan Alme i Coop Extra smiler breitt etter at sponsoravtalen mellom Coop Nordvest og Førde Il Handball vart forlenga. Avtalen gjeld i to år framover, og Rune seier at det er ein viktig kontrakt for oss.

- Coop Nordvest er ein mangeårig samarbeidspartner med lokal forankring, og som har bedrifter innan daglegvarer, byggevarer, gullsmed, kle og Bakar Jon. I desember vart Coop Extra lågprisvinnar. Det er ein viktig bidragsytar som kjenner klubben godt.

Samarbeidet er gjensidig, i samband med Extra Førde Cup handla Førde Il Handball mykje av matvarene pluss andre varer på Coop Extra. Rune oppmodar medlemmene i handballgruppa om å bruke tenestene til Coop så mykje som råd.