Siger over Florø2 i tett oppgjer

Postet av Førde IL - Handball den 13. Des 2022

På sjølvaste Luciadagen møttest dei to beste laga i J16-serien i Førdehuset. Både Førde og Florø2 hadde full pott før denne kampen, og det var tett og jamnt heile vegen. begge lag viste at dette var ein kamp dei ville vinne. Det var entusiastiske heiagjengar både for heime- og bortelaget. Ved pause stod det 8-8.

Førde spelte bra i første omgang, men gjorde ein del feil som det var viktig å luke bort i andre omgang. Og jentene kjempa verkeleg. Etter nok ein jamn og nervepirrande omgang enda det med 19-16 til Førde. Det var godt lagspel og mange gode prestasjonar frå fleire av spelarane.

Laget tek no ein velfortent ferie, der dei fekk den beste førjulsgåva med siger mot erkerivalen Florø. Etter ein god sesong hittil ligg Førde på topp på tabellen med siger i 8 av 8 kampar. Vi gler oss til fortsetjinga.

Mvh Tone Helen Breidvik Nydal, oppmann J 16.

Foto: Tone Helen Breidvik Nydal.