No kan dei gle seg til Førde Cup

Postet av Førde IL - Handball den 4. Mai 2022

Førde sitt J11-lag kan saman med mange andre lag sjå fram til ei kjekk helg med Førde Cup 26.-28. august. Etter to år utan dette høgdepunktet for Førde-handballen er Sissel Bruland Gurvin og hennar team i full gang med å planlegge arrangementet. I tillegg til å vere kjekt for deltakarane er det også ei kjærkomen inntektskjelde for Førde IL Handball.

Sissel fortel at dei har søkt Norges Håndballforbund om godkjenning av cupen, dei har laga arrangement på profixio, laga invitasjon og bestilt haller og skular til overnatting.

Det er sendt ut invitasjon til aktuelle klubbar i Møre og Romsdal og Vestland, og dei har funne ut kva dommarar som er aktuelle for cuphelga.

Det er og i gang arbeid med hotellpakker for tilreisande, dei har fordelt ansvarsområde for cupgjengen og innhenta prisar på t-skjorter.

Men Førde Cup blir ikkje ein realitet utan eit skikkeleg dugnagsløft. Alle spelarane i klubben må stille denne helga.

Førde Cup blir arrangert same helga som Førde Opp, så det blir masse liv i Førde 26.- 28. august.

Treng du vite meir om Førde Cup kan du klikke på Førde Cup 2022 i menylinja på heimesida. Då kjem du til Facebook-sida til cupen.