Poenga rauk etter kollaps i andre omgang

Postet av Førde IL - Handball den 16. Okt 2021

Oda Vindheim vart kåra til beste spelaren til Førde, men greidde ikkje glede seg over det etter tapet.

Førde-Årstad 19-21 (14-7). At det skulle bli tap mot Årstad var det få som trudde etter ein veldig god førsteomgang av heimelaget. Forsvarsspelet sat som det skulle, det resulterte i mange kontringar, og søstrene Oda og Martine Vindheim prikka inn mål etter mål. Årstad verka som eit heller middelmådig lag. Men etter pausen var rollene bytte heilt om. Årstad kom best i gang trass i at dei hadde ein spelar utvist, medan Førde-spelarane verka ukonsentrerte.

Ein betutta gjeng etter at det vart tap.

Tekniske feil, skotbom, og ein Årstad-keeper som brått tok det meste som kom, gjorde at bergensarane sakte, men sikkert åt seg innpå. Spelarar som verka tafatte i første omgang fekk meir og meir sjølvtillit, medan Førde heldt fram med å gjere feil i angrep og sleppe inn lette mål. Det unge og urutinerte heimelaget greidde ikkje å finne tilbake til flyten frå første omgang, og til slutt vart det tomålstap.

Berre fem mål vart sette inn bak Årstad-keeperen, medan bortelaget prikka inn 14 i andre omgang. Dermed gjekk Årstad forbi Førde på tabellen.

Målscorar for Førde: Oda Vindheim 7 (2 på straffe), Martine Vindheim 5, Veslemøy Risnes Kjønås 2, Regine Boge Skadal 2, Ingrid Sofie Indrebø 2 og Emma Gloppestad 1.

Toppscorar for Årstad vart Mona Skjærpe Klungtveit med 6 mål.

Martine Vindheim sette inn fem mål.

Tekst og foto: Kjell Arvid Stølen.