Planlegging av ny sesong i gang!

Postet av Førde IL - Handball den 3. Mai 2023

Ein nøgd Førde-trenar Øyvind Indrebø kan konstatere at laget presterte glimrande i vårsesongen og berga plassen i 2. divisjon med god margin. No er han og resten av klubben i full gang med å planlegge sesongen 2023/24.

I tillegg til å få fastlagd spelarstallen og støtteapparat kommande sesong, har det blitt jobba med å få på plass samarbeidsavtalar med andre klubbar som kan bidra til utviklingsarenaer for spelarar og trenarar i klubben.

Vi er difor svært fornøgde med å fått på plass to sentrale avtalar.

1. Førde - Dale
  • Kvinner Senior. Her er vi prestasjonsklubb og Dale partnerklubb
  • Dale - Førde Junior jenter (Lerøy og J17-20) Her er Dale prestasjonsklubb og vi partnerklubb. Denne avtalen betyr at våre unge jenter kan vere Førde-spelarar og samtidig delta på Lerøy og i J17-20-serien med Dale. Det er ein flott utviklingsarena.

Begge klubbane har eigne lag i kvinner 4. divisjon.

2. Fana Handball Elite - Førde K2

Her er Fana prestasjonsklubb og vi partnerklubb.

Avtalen med Fana er også veldig spennande. Den betyr at ein kan vere Førde-spelar og både trene med og spele kampar for Fana som er eit eliteserielag, om ein held det nivået dei meiner ein skal ha.

Detaljane i avtalane er ikkje ferdig utarbeida. Men dette er viktige samarbeidsavtalar som gjer at vi kan legge til rette for utvikling av dei som vil og kan i klubben.

I tillegg opnar det seg mulegheit for at dei i Dale som ønskjer å ta nye steg i 2. divisjon, kan få mulegheiten til dette.