Vktig steg mot opprykk

Postet av Førde IL - Handball den 13. Des 2023

H4: Førde-Dale 35-25 (14-10): Unggutane frå Dale opna friskt, og heimelaget måtte sjå at det stod 1-5 på måltavla etter ni minutts spel. Angrepsspelet til Førde gjekk for sakte fart i starten, og avslutningane sat ikkje. Men så tok dei grep. Eit offensivt forsvar med Lars Engen Skadal som spydspiss gjorde at Dale-spelarane gjorde mange feil. Etter 18 minutt var vi a jour på 8-8. Til pause stod det 14-10 til Førde.

Dale hengde bra med dei første 20 minutta av andre omgangen og var berre tre mål bak på 26-23. Men derifrå og inn var det rått parti. Til slutt stod det 35-25 og heimelaget kunne juble for viktige poeng. Vi har 16 poeng på 8 kampar, med andre ord full pott. No er avstanden ned til Dale på seks poeng (Dale har ein kamp mindre spelt). Det betyr at om laget ikkje snublar i returkampane mot dei laga dei har slått med god margin, så vil det ikkje hjelpe Dale om dei vinn mot Førde i Fjalerhallen. Det meste tyder på at Førde går mot sitt andre opprykk på to år.

Måla til Førde: Daniel Kvidahl 11 (1 på straffe), Lars Engen Skadal 8 (1 på straffe), Jakub Rycerz 6, Thomas Niiranen Hamre 4, Kristian Henden 3, Øyvind Fougli Vraalsen 2, Ole Kristian Gjerstad 1.

Sivert Igelkjøn Åsnes var toppscorar for Dale med 7 mål.