Første poengtapet til herrelaget

Postet av Førde IL - Handball den 13. Feb 2023

Fyllingen 3-Førde/Gloppen2 34-34 (18-20): For første gongen denne sesongen fekk Førde-herrane kamp til døra, og det enda med poengdeling mot Fyllingen3 i Framohallen i Bergen. Det vart ei deamatisk avslutning på kampen. Etter at Førde leia med to mål ved pause, var Fyllingen3 i føringa det meste av andre omgang.

Med ti minutt igjen leia heimelaget med to mål. Då reduserte første Thomas Niiranen Hamre (på biletet over) til 32-31, før Daniel Kvidahl sette inn to mål, og vi var eitt mål føre. Då fekk Thomas raudt kort, og Fyllingen3 utlikna på straffekast.

Lars Engen Skadal sette inn ny eittmålsleiing 48 sekund før slutt, men heimelaget greidde å utlikne 14 sekund før sluttsignalet.

Dermed ligg vi på andreplass på tabellen med 11 poeng. BSI2 har 12 poeng med ein kamp meir spelt. Og no har Førde att berre heimekampar, så topplassen er absolutt innan rekkevidde.

Måla til Førde: Lars Engen Skadal 10, Daniel Kvidahl 9, Thomas Niiranen Hamre 6, Ole Kristian Gjerstad 5, Ole Jørgen Ravnøy Olsen 2,  Robin Marvik Gjesdal 2.