Kom og lag stemning i Førdehuset!

Postet av Førde IL - Handball den 1. Feb 2023

Søndag 5. februar klokka 13 spelar damelaget vårt ein veldig viktig kamp i 2. divisjon. Motstandar er Sola 2, som har vunne 11 av sine 14 kampar denne sesongen. Vi er nest sist og treng sårt poeng. Difor treng vi heilhjarta støtte frå tribunane.

Vi inviterer difor til kjempestemning i Førdehuset. Still eit supporterlag og ver dei som skaper mest stemning på tribuna. Det laget som lagar mest stemning og moro vinn fire gåvekort frå vår sponsor Coop Extra på kr 250 pr stk. Ta med deg vener, foreldre, besteforeldre, tanter, onklar, kollegaer, naboar etc. Gjer som Roger Klakegg og Rune Øksenberg, ta på deg artige effektar og ta med supporterutstyr til kamp!

Alle som stiller supporterlag kjem gratis inn. Har du ikkje supporterutstyr har vi mange forskjellige hattar (som i VM) og effektar som du kan kjøpe i inngangspartiet før kampen. Elles kan du kle deg ut i det du har i skåpet 👍 Velkomen på kamp og til veldig god stemning for å heie damene våre fram til siger!

Damene lovar å gi alt, og får til litt ekstra når dei får god støtte frå heimepublikum.