Vel blåst, Merethe og resten av gjengen!

Postet av Førde IL - Handball den 28. Aug 2022

Kapteinen til G16-laget til Mathopen/Sotra1 jublar for siger i Extra Førde cup, etter å ha fått pokalen frå nestleiar i Førde Handball, Merethe Solheim Klakegg. For Førde har turneringa vore ein kjempetriumf. Det aller meste har gått knirkefritt, takka vere god planlegging og mykje, mykje dugnadsinnsats.

- Frå laga er det nesten berre godord å få. Det einaste unnataket er dei som har budd på Halbrend skule. Dei syntest at det vart vel langt å gå ned til sentrum, seier Merethe. Bortsett frå det har vi fått kjempemykje skryt for organiseringa av kampane og matserveringa.

Korleis det går økonomisk er det for tidleg å seie noko om.

No kan alle frivillig ta ein pust i bakken etter ei hektisk, men kjekk helg med Extra Førde cup.

På søndag kom også godveret, og desse jentene frå Lindås kosa seg på plenen bak Førdehuset.

G16-laget frå Florø vart nummer tre og jubla for det.

Resultata frå finalekampane;

G14: Eid-Florø 8-10. Florø vinnar.

J13: Lindås-Mathopen 13-12. Lindås vinnar

J16: Mathopen1-Nordre Fjell 1  13-12, Mathopen vinnar.

G16: Mathopen/Sotra1-Mathopen/Sotra 2  10-7. Mathopen/Sotra 1 vart vinnar.

Tett kamp mellom Lindås Saturn og Høyang. som her utliknar til 3-3.

Førde til topps i herreklassen med tre sigrar og ein uavgjortkamp.