Mange debutantar mot Stavanger

Postet av Førde IL - Handball den 14. Mai 2022

Stavanger-Førde 34-14 (14-8): Laget vårt reiste sørover med ein stor tropp for å spele mot Stavanger laurdag og mot Kjøkkelvik søndag.

Fleire av våre samarbeidsklubber har spelarar med. I tillegg hadde vi heile fire debutanter; Pia Klocke, Amanda Hallstensen og Helen Vågene, alle frå Florø, og Thea Sønnesyn frå Sogndal. Sidan prioritet nummer ein er kampen mot Kjøkkelvik, fekk mange av dei nye sjansen til å kjenne på 2. divisjonsnivå mot Stavanger, som er som nummer tre på tabellen.

Det vart som venta tap. Det starta bra, men utover i første omgang viste Stavanger at dei er eit betre lag, og pauseresultatet vart 14-8. Det viktigaste utover i andre omgang vart å kvile dei mest sentrale spelarane og unngå skade. Til slutt stod det 34-14 på måltavla, etter at Stavanger scora 12 mål, vi ingen det siste kvarteret.

Mål til Førde: Oda Vindheim 3, Veslemøy Risnes Kjønås 3, Maria Oppedal 3 (1 på straffe), Maria Berglihn (frå Dale) 2, Martine Orrestad Andersen 1, Helen Grace Kent Vågene (frå Florø) 1, Ingrid Sofie Indre4bø 1.

Toppscorar for Stavanger: Sunniva Torjussen 8.

Men denne kampen er fort gløymt. No handlar alt om to poeng mot Kjøkkelvik søndag.