Er du med oss mot Hinna?

Postet av Førde IL - Handball den 21. Apr 2022

Laurdag 23. april klokka 16 er det kamp igjen i Førdehuset. Motstandar er Hinna, som ligg på fjerdeplass på 2. divisjonstabellen med 22 poeng. Siste kampen deira enda med 11-målssiger mot Ålgård 2. Med andre ord eit lag som på papiret er betre enn Førde. Men å tape på førehand er heilt utenkeleg for jentene våre.

Kaptein Oda Vindheim vart skadd i siste bortekampen. Ho er i betring, men det er usikkert om ho kan spele mot Hinna, seier mor og sportsleg leiar Oddny Sønnesyn. Også Agnete Ørnehaug er plaga med kneskade, og ho blir ikkje med laurdag.

På plussida kan vi ta med at Alex (Alexandra Aflorei) stiller opp for å hjelpe oss. Rutinen hennar vil vere ei god hjelp, ikkje minst i forsvarsarbeidet.

Vi har tidlegare skrive at vi kan greie oss med berre eitt lag bak oss fordi Ålgård2 må ned i 3. divisjon på grunn av at førstelaget deira rykkjer ned frå 1. divisjon. Så enkelt er det ikkje. For det er det nestsistelaget som har flest poeng i alle 2. divisjonsavdelingane som vil unngå nedrykk. Og der ligg vi ikkje særleg godt an. Så vi må ha både Kjøkkelvik og Viking bak oss om vi skal greie oss. I kveld (torsdag) vann Viking 30-26 over Kjøkkelvik. Det gjer at vi framleis er berre eitt poeng bak Kjøkkelvik, som har seks, vi har fem og Viking fire poeng. Og vi har mange kampar å gjere det på, mellom anna heime mot Vikinjg og borte mot Kjøkkelvik.

Tekst: Kjell Arvid Stølen

Foto: Photoevent