Heim frå Årdal med to poeng og perlehumør!

Postet av Førde IL - Handball den 19. Mar 2022

Laurdag var det ny kamp for J16 i Årdal borte mot Jotun. Med Dale-kampen frå tirsdag friskt i minnet var det ein tent og motivert gjeng som møtte opp på Førdehuset presis kl 0715 for å sette seg på den to og ein halv timar lange turen til Øvre Årdal. Etter avslapping og litt soving på enkelte første delen av turen, så blei det oppladning med allsang etter ferja og siste delen av turen! Fokuset før kamp var å opprettholde den gode konsentrasjonen frå Dale-kampen så godt som mulig i 2 x 25 nye minutt og ta motstanderen på like stort alvor uansett nivå.

Jotun sto i likheit med oss med lite poeng før kampen og hadde nok minst like lyst til å vinne. Ettersom Florø 2, eit lag begge dagens lag hadde slått, har trekt laget sitt frå serien, så sto ingen av laga i teorien med nokon obligatorisk siger, ifølge tabellen. Det virka som bussturen sat litt for godt igjen i beina dei første 5-10 minutta. Vi kjem litt nølande i gang frå start i angrepsspelet og slit litt med å få ballen i mål dei første angrepa. Vi tar likevel føringa i kampen og kjem foran med eit par mål frå start. I forsvar jobbar vi kjempebra og lykkast med å flytte flest mulig spelarar rundt der ballen befinner seg til einkvar tid, samtidig som vi er aggressive i duellspelet og får hjelpt keeper godt på distanseskot. I samanheng med at vi etterkvart får betre fart på angrepsspelet, finn vi måtar å opne opp forsvaret til Jotun på, som gjer at vi sakte, men sikkert begynner å sige frå. Ein god sluttspurt på omgangen gjer at vi går til pause med ei 15-6 leiing!

I pausen nullstiller vi oss og forsøker å ha fokus på viktigheten av å halde konsentrasjonen oppe for å unngå å sleppe Jotun inn i kampen igjen. Vi aukar gradvis ledelsen med nokre få mål utover omgangen og har stort sett brukbar kontroll på kampbildet. Når vi har moglegheit prøver vi kampen gjennom å køyre etter med tempo i ankomst- og kontrafasen for å forsøke å skaffe oss nokre enklare mål, noko vi lykkast med innimellom. Siste del av kampen forsøker vi å eksperimentere litt meir både framover og bakover. Dette, i samanheng med litt slitne bein og ein lang busstur bak oss, gjer at konsentrasjonen glepp noko i periodar, sjølv om vi og her glimtar til. Vi fullfører med stil og vinn til slutt fortjent 28-14! Ein glad gjeng kunne dermed sette seg på bussen igjen og fortsette allsangen heile veien heim igjen mot Førde! Totalt sett ein kamp med mykje godt spel. Vi får og rullert godt på laget i dag.

Målvaktsspelet er også i dag av eit meget godt kaliber, der Elise bidrar med masse flotte redningar både på nærskot og frå distanse! Det er kjekt frå sidelinja og tribuna og sjå god utvikling! Samtidig har vi fortsatt mykje vi må jobbe med og element i alle spelets fasar vi stadig kan bli endå betre på! Dette var eigentleg sesongens andre siger og femte poeng, men ifølge tabellen er det no 3 poeng og årets første tellande siger. No har vi igjen 4 kampar, bortekampar mot Gloppen og Eid og heimekampar mot samme lag Jotun, samt Florø. Det blir viktig å fortsette å jobbe hardt på trening, ta alle motstanderar på like stor alvor og være så godt påskrudd som mogleg i siste del av sesongen! Handball var som alltid og kjekt i dag! Til slutt tusen takk til vår herlige og smilande sjåfør Roger Kalstad, som med sine stødige hender på bussrattet, sørga for at vi kom oss trygt frå Førde-Årdal tur retur med den største fornøyelse!

Tekst: Eivind Stølen.