God første omgang, men bråstopp i andre

Postet av Førde IL - Handball den 6. Nov 2021

Martine Vindheim sette inn sju mål mot Stavanger, men poeng vart det ikkje denne gongen heller.

Den fjerde strake heimekampen til Førde-damene i 2. divisjon vart spelt i Dale, i Fjalerhallen. Også denne gongen kom heimelaget godt i gang. Søstrene Martine og Oda Vindheim sette inn mål etter mål i første omgang, og Førde kunne gå til pause med ei knapp leiing, 16-15.
Det starta bra også i andre omgang, Førde var oppe i tomålsleiing før det vart bråstopp. Medan Stavanger netta jamnt og trutt, ville det seg ikkje for Førde. Det enda til slutt 23-31, med andre ord berre sju heimemål på dei siste 30 minutta.
Trass i dette meiner trenar Øyvind Fougli Vraalsen at kampen mot Stavanger var mange steg opp frå tidlegare kampar.

- Stavanger er det beste laget vi har møtt, og vi fekk dei heilt ut av eige spel. Det vart litt for langt mellom våre eigne mål, særleg i siste halvdelen av andre omgang. Men det var mykje bra, så vi tek dei rette stega som vi ønskjer.

Målscorarar for Førde: Martine Vindheim 7, Oda Vindheim 7, Benedicte Frøyen Bergset 4, Berenice Halvorsen 4, Emma Gloppestad 1.
Toppscorar for Stavanger: Maren Marki 8 mål.