BIRTA KNUSTE TIL DÅ FØRDE VANN THRILLER

Postet av Førde IL - Handball den 16. Sep 2019

Førde sin nye bakspelar, Birta Gretarsdottir, scora heile ti mål då Førde slo Skrim 25-24 søndag kveld.

Fjorårets eliteserielag, Skrim Kongsberg, såg lenge ut til å sikre seg begge poenga i Førdehuset søndag kveld, og var i føringa eit godt stykke ut i 2. omgang. Bortelaget leia 13-11 ved pause, men når først Førde-maskineriet kom i siget, så overtok heimelaget føre eit entusiastisk heimepublikum.

Sakte, men sikkert overtok Førde leiinga i kampen, og i sluttminutta utspant det seg ein thriller utan like. Men mannskapet til Hilmar Gudlaugsson heldt nervane under kontroll på tampen av oppgjeret, og kunne juble hemningslaust over at dei første poenga kom allereie i den andre kampen i årets 1. divsjon.

Førde sin beste spelar i oppgjeret var målvakta Ida Drønen, og ho fekk tildelt bestemannspremien etter kampen.

Toppscorar for Førde i dette oppgjeret var Birta Gretarsdottir med heile ti mål. Neste kamp for Førde er bortekamp mot Haslum onsdag 25. september.