BLI KJENT MED…

Postet av Førde IL - Handball den 25. Sep 2019

• Amanda Holmen Eriksen
  • Fødd: 01.04.01. Frå: Flora. Bustad: Florø. Jobb: Deltid Spenst Florø, siste året på Florø vgs

I nesten eitt år køyrde mammaen og pappaen til Amanda Holmen Eriksen dottera tur/retur Florø-Førde inntil fem dagar i veka, for at jentungen skulle få realisere draumane sine i handball.

- Dei har vore fantastiske og delt på dette ansvaret. Men no har eg fått lappen sjølv, slik at dei treng ikkje lenger vere sjåførar for meg. Men når det er kamp, så høyrer du iallfall pappa på tribunen. Han elskar å lage støy med tromma si, ler den fotrappe bakspelaren hjerteleg.

Godt humør

For at Amanda har tempo i kroppen har dei fleste oppdaga for lengst. Ho er dessutan uredd og akrobatisk i si framtoning på bana, og har ikkje minst eit sprudlande humør.

- Det skuldast sikkert at et eg trivst svært godt her i Førde. Vi har ein utruleg bra spelartropp som alle er opptekne av at vi alle skal utvikle oss. Dessutan er støtte-apparatet rundt laget svært bra. Så dette er ein uvanleg god plass å utvikle seg på, seier 18-åringen som kom rett i troppen til 1.divisjonslaget då ho kom til Førde midt i sesongen i fjhor.

- Det å bli inkludert i troppen med ein gang var utruleg kjekt. Det er klart at då lærer ein mykje på kort tid. Og eg merkar sjølv at eg har teke steg sidan eg kom til Førde. Noko eg håpar skal skje vidare og, seier Amanda som ikkje er framand for å ta nok eit år i Førde.

Kan bli i Førde

- Eg har ikkje bestemt meg enda når det gjeld neste sommar. Skal eg studere så har eg lyst til anten Bergen eller Kristiansand. Men samstundes trivst eg så godt her, og viss utsiktene for å utvikle seg er like bra etter sesongen som no, så kan det godt hende at eg tek eit år til i Førde, seier Amanda føre bortekampen mot Haslum i kveld.

- Eg kjenner berre til at Haslum rykka opp frå 2. divisjon, og trenaren vår, Hilmar Gudlaugsson, seier at det skal vere mogleg å slå dei. Faktisk seier han at vi kan slå alle berre vi yter 100 prosent av det vi er i stand til. Og helst gjer det på samme tid, ler Amanda etter treningsøkta i Førdehuset måndag kveld.

Klar for kamp

- Eg håpar sjølvsagt på speletid i kveld også, og skal gjere mitt beste. Då spelar det liten rolle om det blir bakspelar på venstresida eller i midten. Og skulle trenaren finne på å plassere meg på ein kant, så tek eg den utfordringa også. Eg er jo villeg til å utvikle meg meir, ler Amanda Holmen Eriksen og leiter etter bilnøklane.

- Tenk, no slepp mamma og pappa køyre fram og tilbake. No kan eg ta ansvaret sjølv, seier Amanda.