Kampgira jenter klare mot BSI

Postet av Førde IL - Handball den 8. Feb 2024

Dette biletet vart teke etter at vi vann 40-27 på bortebane mot BSI 21. oktober. Søndag 11. februar kjem studentlaget til Førdehuset, og då er sjølvsagt målet to nye poeng. Då har det gått fire veker sidan forrige seriekamp, borte mot Rygge, som vi slo med fem mål. Sidan den gong har nokre lag passert oss på tabellen. Vi er nummer seks med våre 18 poeng. Med siger mot BSI vil vi avansere til tredjeplass.

Trenar Øyvind Indrebø meiner det ikkje er berre å spasere seg til siger mot BSI, som er nummer ti med åtte poeng:

- Etter eit lengre opphald med kampar, er det endeleg match igjen. Så møtet mot BSI i Førdehuset søndag ser jentene veldig fram til. I kamppausen har vi hatt litt utfordringar med sjukdom og skadar. Men det er svært gledelig at vi inn mot kampen har hatt og har gode økter i forhold til kvalitet – og alle er per tid «fit fot fight».

- Vi møter eit BSI som eg meiner er betre enn tabellplasseringa skulle tilseie. Det er eit studentlag som spelar ein fartsfylt, fin handball, der vi må vere «på» for å henge med i svingane. Samtidig har eg trua på at med dei kvalitetane vi har i laget, er det mogeleg å hamle opp med BSI. Men då fordrar det at vi leverer opp mot det vi er gode for.

- Eg håpar og trur at vi kan mobilisere den åttande spelaren på bana søndag,  gjennom eit solid og entusiastisk heimepublikum. Det set jentene ufatteleg pris på. Vi sjåast i Førdehuset søndag kl 1500!