Vi utklassa BSI!

Postet av Førde IL - Handball den 21. Okt 2023

D2: BSI-Førde 27-40 ( 12-23): Siger nummer fire denne sesongen er eit faktum. Jentene våre var rett og slett langt betre enn BSI, og dei to poenga var så godt som i boks ved pause. Vi leia med 11 mål etter ei avslutning av omgangen som lukta svidd. Vi gjekk frå 12-17 til 12-23 dei siste seks minutta.

Andre omgang starta også godt for vår del. Etter seks minutt var vi oppe i 15-målsleiing. Resten av kampen vart ei transportetappe der heimelaget slapp litt meir til. Det enda med 13-målssiger. Dermed er vi oppe i åtte poeng på fem kampar og pustar tetlaget Hokksund i nakken.

Nesten alle utespelarane fekk nettkjenning.

Estelle Ahlquist Lundh vart toppscorar med 9 mål (3 på straffe), Kinga Lemiech hadde 7, Annette Kaalstad 6, Tuva Tefre Kalstad 4, Vilde Sande-Neset 4, Alexandra Afloarei 4, Marie Myklebust 3, Amalie Ness 2, Berenice Halvorsen 1.

Søndag møter vi Tertnes i Stemmemyren idrettshall klokka 14.30.  Er du i byen, så ta turen innom og støtt opp om laget vårt!