Tredje strake i 4. divisjon

Postet av Førde IL - Handball den 8. Okt 2023

H4 Førde- Juristforeningen IL 37-24 (17-14): Herrelaget tok den tredje topoengaren på rad då dei banka Juristforeningen IL med 13 mål på heimebane. Denne gongen kom karane for ein gongs skuld godt i gang og leia 4-0 før det var spelt fire minutt. Men juristane frå Bergen kom sterkare etter kvart og hadde 8-8 halvvegs i omgangen. Førde var i leiinga med tre mål ved pause.

Var starten på første omgang bra, så var starten på den andre super. For vi scora sju mål på under sju minutt utan at bortelaget kvitterte, og dermed var kampen i realiteten avgjort. Til slutt stod det 37-24 på måltavla.

Dermed er vi klart i toppen av tabellen med seks poeng på tre kampar.

Måla til Førde: Jakub Rycerz 8, Lars Engen Skadal 7, Daniel Kvidahl 6, Thomas Niiranen Hamre 6, Trond Gjesdal 2, Mathias Indrebø 2, Matheus Diaz Boge 2, Robert Herstad Sund 2, Øyvind Fougli Vraalsen 1, Jonas Espeseth 1.