Dei slo til på bortebane!

Postet av Førde IL - Handball den 24. Sep 2023

D2: Reistad-Førde 28-42 (14-23) og Follo-Førde 22-31 (12-12): På bortebane losna det skikkeleg for damene våre. I to kampar som begge var jamne i starten enda det med veldig klare sigrar. Laurdag gjekk turen til Lier for å møte Reistad, som hadde vunne to av tre kampar før vi kom på besøk. Heimelaget hengde med ei kort stund, men det enda til slutt med 14-målstriumf.

Kinga Lemiech sette inn 9 mål, Estelle Lundh 8, Martine Vindheim 6, Tuva Tefre Kalstad 4, Alexandra Afloarei 4, Annette Kaalstad 3, Oda Vindheim 3, Amalie Ness 2, Vilde Sande-Neset 2, Marie Myklebust 1.

Søndag gjekk turen vidare til Follo 2.

Det var lenge jamt, uavgjort 12-12  ved pause, 17-17 etter 12 minutt av andre omgang. Men derifrå og inn viste Førde-damene seg som det klart beste laget, til slutt vart det så klart som 9-målssiger.

Estelle Lundh vart toppscorar med 7 mål, Martine Vindheim hadde 5, Kinga Lemiech 5, Alexandra Afloarei 4, Annette Kaalstad 4, Amalie Ness 3. Marie Myklebust 1, Andrea Boge Solås 1 og Tuva Tefre Kalstad 1.

Neste seriekamp er i Førdehuset 7. oktober kl 14. Motstandar er Glassverket 2. Då vil jentene gjerne vise heimepublikum det same som gav fire viktige bortepoeng denne helga.