Tøff cupmotstand fredag

Postet av Førde IL - Handball den 30. Aug 2023

Andrea Boge Solås kan rekne med ein travel kveld når Volda gjestar Førdehuset fredag.

Handballsesongen 2023/24 er alt i gang. I helga arrangerer vi Extra Førde Cup, og damene våre spelar cupkamp mot tøff motstand fredag kveld.
Her er trenar Øyvind Indrebø sin kommentar før den kampen:

Etter å ha slått Ørsta i Ørsta 25-24 i 2. runde i NM, møter vi Volda i Førdehuset fredag 1. september kl 1830.

Volda rykte ned frå eliteserien med knappast mogeleg margin i fjor, og har mål om å vere i toppen i årets 1. divisjon. Så det blir ei spennande og artig utfordring for oss. Vi var på treningsleir i Volda tidleg i august og spelte då treningskamp mot same laget, og tapte 33-15. Vi skal jobbe beinhardt for å gjere ein betre prestasjon fredag. Og vi gler oss veldig til å spele offisiell kamp på heimebane.

Ekstra kjekt er at kampen blir arrangert i inngangen til vår eigen Extra Førde Cup. Vi håpar kampen kan vere eit artig innslag for alle jenter, gutar og støtteapparat som skal delta i cupen.

Vi er inn i siste del av sesongførebuingane før serieopninga 16. september. Førebuingane har gått fint gjennom at vi har fått trent godt, samt at vi har jobba med å sveise laget saman.

Troppen består av 19 spelarar, med ei fin blanding av unge jenter frå vår eiga junioravdeling samt spelarar som har vore «ute ei vinternatt» tidlegare. Vi har også eit godt samarbeid med Dale, slik at alle spelarar har ein god kamp- og treningskvardag.