Møt sponsorane våre: Elvetorget

Postet av Førde IL - Handball den 30. Jun 2023

Jonny Tjønn (t.h.), og Rune Øksenberg, Førde IL Handball.

Elvetorget har fornya kontrakten med Førde IL Handball. Leiinga i kjøpesenteret er opptekne av lokalt samarbeid som skaper eit levande lokalsamfunn.
- Det at Førde har ein god handballklubb for aldersbestemte lag og gode herre- og damelag i toppen er med på å sette Førde på kartet, seier Jonny Tjønn i FGH Invest, som eig Førde Torg og Elvegården, der Elvetorget held til..
- Vi i handballen oppmodar medlemmene våre og publikum til å handle lokalt, slik at vi framleis kan ha desse viktige støttespelarane våre, seier leiar Rune Øksenberg i Førde IL Handball.

Elvetorget kjøpesenter har over 30 butikkar og fire serveringsstader. I tillegg har fleire firma innan helse tilhald i senteret.

.

I løpet av våren har Førde IL Handball fornya kontrakten med fem sponsorar, avtalar som er heilt uvurderlege for drifta av klubben, slik at vi kan gi dei unge eit godt tilbod innan idretten som gir så mykje glede. I tida framover kjem vi til å presentere alle desse støttespelarane våre.