Serieopning heime mot Hokksund

Postet av Førde IL - Handball den 23. Jun 2023

Oda Vindheim og Benedicte Bergset gler seg til ny sesong og nye motstandarar. Foto: Photoevent.

Vi er godt i gang med sesongførebuingane inn mot komande sesong. I juni har fokuset vore det fysiske supplert med litt balløkter (alltid kjekt med ball). Ift til det fysiske er Spenst Førde ein viktig samarbeidspartner. I juli blir det individuell trening, etter eit individuelt oppsett program.

Terminlista er klar, og vi opnar mot Hokksund heime 16.september kl 1600.

Her er heile terminlista.

Men før den tid skal det gjerast mykje førebuingsarbeid. Vi startar med fellesøkter i månadsskiftet juli-august. Så blir det treningsleir i Volda i midten av august.

I NM ( cup’en) fekk vi walk over i 1. runde, og møter Ørsta borte i runde 2, som skal spelast før 27. august. Vinnaren Ørsta – Førde får heimekamp mot 1. divisjonslaget Volda i 3. runde.

Når det gjeld spelarstall er det litt utskiftingar. Emma Gloppestad reiser til Bergen, Sara Dyrhol har valt å prioritere studier, Maren Totland Aase har flytta til Alta.  I tillegg har vi ikkje forlenga samarbeidsavtalen med Sogndal og Gloppen, slik at dei spelarane er ikkje aktuelle for oss i år.

Nye inn i stallen er våre eigne jenter Marie Erichsen Myklebust, Guro Bruland Gurvin og Ronja Holsen. Vilje Sande-Neset og Amalie Haugsbø Ness er også blitt ein fast del av troppen. I frå fjorårets Førde 2 er Emma Kråkenes og Anne Sofie Jørgensen teken opp i stallen.

I tillegg har vi fått ein ny tilvekst i Annette Kaalstad frå Gjerpen 2. Ho var sentral på 2. divisjonslaget i avdeling 2 og var nr 2 på scoringstabellen i avdelinga med 165 mål. Ho har vore på prøvespel hjå oss, og det vart treff både for ho og laget. Til samanlikning sette vår toppscorar, Emma Gloppestad, inn 123 mål.

Kort oppsummert – vi har eit godt utgangspunkt samanlikna med fjoråret, men det skal gjerast mykje godt og viktig arbeid framover-

God sommar 😊

Øyvind Indrebø