Kjempekamp av Andrea, men ikkje poeng

Postet av Førde IL - Handball den 5. Feb 2023

Førde-Sola 2 19-21 (9-9): Andrea Boge Solås stod som ein levande vegg og vart veldig fortent kåra til vår beste spelar i kampen mot Sola 2 i Førdehuset. Ho ville nok mykje heller hatt to poeng, for det var absolutt innan rekkevidde mot eit litt redusert Sola-lag, som dagen før spelte uavgjort mot Tertnes. Gjestene pådrog seg heile åtte utvisningar, men heimelaget var ikkje flinke til å utnytte overtalet.

Oda Vindheim scora på to straffekast, men vi bomma på fire.

I det heile var det i angrep det svikta. Forsvarsspelet fungerte godt, og i etablert forsvar tok Andrea det meste som kom. Etter 19 minutt var vi i føringa med 5-3, og til pause stod det 9-9.

Vi tok leiinga 10-9 i første angrepet i andre omgang, men derifrå var det lite som stemte offensivt. Veldig mange angrep vart sosa bort med tekniske feil og pasningar rett i armane på forsvaret. Det førde til ei rad med kontringar, dei fleste av måla til Sola 2 i andre omgang kom på den måten. Med fem minutt igjen var bortelaget føre med fire mål, og vi greidde berre å knappe inn med to.

Det høyrer med til historia at vi berre sette inn to av dei seks straffekasta vi vart tildelt. Med full effektivitet der hadde poenga blitt i Førde.

Trenar Øyvind Indrebø var nøgd med forsvarsspelet, men var frustrert over at så mange angrep vart øydelagde av feil val og tekniske feil.

Kinga Lemiech debuterte med to mål.

Polske Kinga Lemiech fekk sin debut for Førde etter å ha landa på Bringeland laurdag kveld. Med meir samtrening med laget vil ho nok bli ein god tilvekst når det snører seg til mot slutten av sesongen. Mot Sola vart det med to scoringar.

Benedicte Bergste på streken.

Av utespelarane var det Benedicte Bergset den som var mest effektiv framover på bana med sine seks spelemål.

Måla til Førde: Benedicte Bergset 6, Oda Vindheim 6 (2 på straffe), Kinga Lemiech 2, Maren Totland Aase 2, Ronja Nordbotten Holsen 1, Sara Dyrhol Vatne 1 og Emma Gloppestad 1.

I tillegg til innsatsen til Andrea i mål, var det mykje å gle seg over på tribuna. Coop Extra hadde lova gåvekort til den gruppa som heia mest på heimelaget. På biletet under ser du dei som sikra seg det gåvekortet.

J11-jentene fekk springe inn på bana saman med heimespelarane.