Tusen takk til Maria og Martine!

Postet av Førde IL - Handball den 21. Mai 2022

Førde-Gneist 25-31 (13-18): Det vart seksmålstap mot Gneist i den siste seriekampen denne sesongen, ein kamp der resultatet ikkje spelte så stor rolle for nokon av laga. For Førde sin del var det ein del vemod med i spelet, for vi seier takk for innsatsen til to veldig verdfulle og trufaste spelarar, Martine Vindheim og Maria Ullebust Oppedal. Etter kampen heldt sportsleg leiar Oddny Sønnesyn ein takketale til dei to, som begge har gjort sitt og meir til for at vi greidde målet vårt: å halde oss i 2. divisjon. Begge bur i Bergen, og Martine melder no overgang til Gneist, som ho har fått  trene med denne sesongen.

Stor takk og blomster vanka det og på trenarane, Øyvind Fougli Vraalsen og Ole Kristian Gjerstad. Dei skal frå no av ha ansvaret for den aldersbestemte handballen i laget. Også to trufaste karar i sekretariatet, Dagfinn Vik og Odd Erik Gullaksen, fekk fortent blomsterheider.

Som i laurdagskampen mot Gneist varierte spelet til heimelaget frå veldig bra til godt under pari. Vi hadde ein veldig god periode i midten av andre omgang. Då gjekk vi frå å ligge under med seks mål til å ta leiinga 23-22. Men derifrå og inn var Gneist eit betre lag. Veslemøy Risnes Kjønås gjorde ein god kamp og vart kåra til vår beste spelar. Best på Gneist var Malin Kulvik. Begge fekk premie frå Coop Extra.

Roger Klakegg frå generalsponsoren vår, Sparebanken Vest, var til stades på kampen. Førde IL Handball er svært glad for å ha dei med på laget også komande sesong.

Måla til Førde: Oda Vindheim 7, Veslemøy Risnes Kjønås 6, Maria Ullebust Oppedal 4, Martine Orrestad Andersen 3, Martine Vindheim 2, Alexandra Afloarei 2, Tale Hageli Hallen 1.

Toppscorar for Gneist var Malin Kulvik med 7 mål.

Laget som avslutta sesongen flankert av Roger Klakegg frå generalsponsor Sparebanken vest og leiar i Førde IL Handball, Rune Øksenberg.

Merethe Solheim Klakegg overrekte blomster til Dagfinn Vik og Odd Erik Gullaksen, trufaste slitarar i sekretariatet.

Tekst og foto: Kjell Arvid Stølen.