Maria er med att - hjelper gamle lagvenninner

Postet av Førde IL - Handball den 19. Jan 2022

Maria Ullebust Oppedal. Foto Stig Roger Eide.

Den tidlegare kapteinen vår stiller opp og hjelper Førde i kampen for å sikre plassen i 2. divisjon. Maria Ullebust Oppedal flytta til Bergen i 2021. Der jobbar ho no på PPT. Ho har ikkje spelt handball, men ho har halde formen ved like, og no håpar ho å kunne bidra til at laget i hjarta hennar kan ta dei poenga som trengst.

- Eg vart kontakt av både sportsleg leiar Oddny Sønnesyn, trenar Øyvind Fougli Vraalsen og Odd Erik Gullaksen. Eg sa til dei at eg ikkje veit kor mykje eg kan bidra med, men eg er i fysisk god form, eg trenar på treningssenter, og eg spelar squash og paddle tennis.

Trenar med rival

No har ho fått innpass på treningane til eitt av dei laga Førde kjempar mot for å unngå nedrykk.

- Eg var på trening med Årstad i går, og det var veldig kjekt. Både trenaren og spelarane syntest det var heilt greitt, men dei fleipa med at dei ikkje kunne vise meg alle triksa dei har.

Førebels veit vi ikkje når det kan bli kamp igjen. Det er det styresmaktene som avgjer. Slik tabellen er no ligg Førde på nedrykksplass, men det er ikkje så mange poenga som skal til for å kome på trygg grunn.

- Det blir iallfall spennande, seier Maria, som gler seg til å aksle Førde-trøya igjen.

Martine Vindheim. Foto: Kjell Arvid Stølen.

- Litt vanskeleg val

Det er også gledeleg at lynvingen Martine Vindheim har bestemt seg for å spele for Førde ut sesongen. Ho bur også i Bergen, der ho trenar med Gneist. Dermed hadde det vore freistande for ho å melde overgang dit, men ho vil også vere med på den dugnaden det er å sikre fornya kontrakt for Førde.

- Det var eit litt vanskeleg val, det hadde vore meir optimalt for meg å spele for eit lag her i Bergen, men eg har bestemt meg for å gjere mitt for at Førde skal greie seg, det er det som er håpet.

Ho håpar at Førde greier å stille med så sterkt lag som mogeleg iallfall i dei viktigaste kampane.

- Det blir dei kampane der det er mest realistisk å ta poeng, det vil seie mot dei laga vi var på høgde med i haustsesongen og som ligg nær oss på tabellen.

- Veldig kjekt

Det at Maria og Martine blir å finne i kvit drakt resten av sesongen gir resten av laget ein skikkeleg boost, seier kaptein Oda Vindheim.

Både eg og heile spelargruppa synest at det er veldig kjekt at dei blir med. Vi veit at mange av spelarane frå samarbeidsklubbane våre av ulike årsaker ikkje kan bidra like mykje no etter nyttår, så at Marie og Martine blir med ser eg utelukkande på som positivt. Dei har i tillegg god erfaring frå høgare nivå. Det gjer at dei veit kva som krevst, og dei kan sette ein standard som eg trur vil verke godt inn på dei andre spelarane.

- Ulempa er at dei ikkje kan trene med oss. Men dei trenar med lag i Bergen, og på bakgrunn av erfaringane dei har, er vi trygge på at dette skal gå fint. Det styrker iallfall håpet om at vi kan halde oss i 2. divisjon, seier Oda.

Kaptein Oda Vindheim. Foto: Kjell Arvid Stølen.

Tekst: Kjell Arvid Stølen.