Avslutta med stil og timålssiger

Postet av Førde IL - Handball den 1. Mai 2023

Førde-Tertnes 31-21 (18-9): Jentene våre let det ikkje vere tvil om kva lagh som skulle ta poenga då Tertnes gjesta Førdehuset i den aller siste seriekampen i 2. divisjon sesongen 2022/23. Etter ni minutt stod det 9-2 til oss. Den leiinga vart auka til 18-9 ved pause. Mot slutten av kampen var vi oppe i 14-måls leiing,det enda med ein solid siger 31-21.

Trenar Øyvind Indrebø har denne kommentaren etter kampen:

- Jentene avslutta årets sesong på ein best muleg måte. Etter å ha sikra plassen førre helg med vinnarskoring i siste sekund  mot Gneist, var vi i støtteapparatet litt spente på korleis dette ville slå ut på kampen mot Tertnes. Vi hadde stort fokus på å prestere, så fekk resultatet bli som det blir.

Det synte seg tidleg at det var liten grunn tl bekymring. Jentene ga gass ut frå startblokkene, og såg seg aldri tilbake. Det var ein solid 1. omgang der vi stod fram som eit LAG, og kampplanen vart gjennomført 100%.

2. omg vart nok litt urytmisk. Dette mellom anna på bakgrunna av at Tertnes prøvde fleire ulike forsvarsformasjonar, utan eigentleg å lukkast. Jentene heldt roen og vann også 2. omg.

Laget vil også takke eit fantastisk publikum som igjen bidrog til at jentene presterte.

Ein flott siste del av sesongen vart feira med grillfest saman med det nyopprykka herrelaget og vårt K4 lag.

No blir det ein velfortent «ferie» for jentene 😊

Med sigeren mot Tertnes  har Førde teke 12 poeng på dei siste sju kampane, vi enda på sjuendeplass med 17 poeng. Andrea Boge Solås vart kåra til vår beste spelar.

Måla til Førde: Kinga Lemiech 5, Emma Gloppestad 5, Oda Vindheim 5, Tuva Tefre Kalstad 5, Benedicte Frøyen Bergset 4, Amalie Ness 4, Vilja Sande Neset 2, Alexandra Afloarei 1.

Foto: Kjersti Erichsen.