Takk til Kinga og resten av laget!

Postet av Førde IL - Handball den 27. Apr 2023

Den snuoperasjonen som Øyvind Indrebø og laget hans har stått for i årets 2. divisjon er imponerande. No står berre ein kamp att, plassen er sikra, og laget kan vende blikket mot hausten og ein ny sesong i 2. divisjon.

Trenar Øyvind Indrebø har dette å seie før kampen mot Tertnes laurdag:

- Då er vi straks klar for siste kamp for sesongen med heimekamp mot Tertnes. Dette er eit lag som vi spelte uavgjort mot i Bergen. Etter å ha lege under store deler av kampen, kom VI sterkt tilbake og tok leiinga på slutten. Men Tertnes scora i siste sekund, slik at det vart uavgjort. Vi er førebudde på ein tøff og travel kamp, men om vi held fram flyten vi har hatt dei siste kampane, er det ein sjanse for at begge poenga blir igjen i Førde.

Årets sesong har vore av den merkelege sorten, men ei fin reise. Før jul tapte vi dei fleste kampane (stod med 4 p), og vi tapte mykje i kvar kamp.

I treningane før jul og etter nyttår har jentene hatt ei fantastsik utvikling, og på dei siste seks kampane har vi teke 10 poeng. Ein ting er poenga, men måten jentene har stått fram på ift prestajonane, er ufatteleg imponerande.  Den jobben som er gjort sportleg og mentalt i spelagruppa har gjeve resultat. Vi har hatt ein solid kjerne som har stått i det og skapt utvikling. Det er også svært gledeleg at fleire av dei unge har teke store steg i år. I tillegg vart det ein positiv tilvekst at Kinga Lemiech kom inn i stallen.

Eit anna moment som har bidrege til utvikling, er at vi har samarbeida godt på tvers av seniorlaga i klubben. Herrelaget (som no har rykka opp i 4. div-gratulerer), Gutar 16 og vårt Førde 2-kvinner, har vore viktige bidragsytarar for at vi har hatt gode treningsøkter. Dette har i tillegg medført til viktig kulturbygging i klubben.

Når det gjeld neste sesong, er vi godt i gang med individuelle samtalar. Det blir jobba med å få behalde kjernen/dei sentrale spelarane som har drege mykje av lasset på reisa i år, inkl vår utanlandske spelar, Kinga. Vi trur at med desse på plass, supplert med unge talenfulle jenter, kan vi fortsette den gode utviklinga og etablere oss høgare på tabellen i neste sesong. I arbeidet med å legge til rette for talentutvikling, har vi inngått eit samarbeid med Dale på ungdoms- og seniorsida.

Til slutt vil jentene takke for den fantastiske støtta dei har fått på tribuna i Førdehuset. De har fleire gonger vore «den åttande spelaren» vår på bana.

Vi sjåast i Førdehuset kl 1500 på laurdag!

Ein nøgd leiartrio: Øyvind Indrebø, Kjersti Erichsen og Oddny Sønnesyn. Foto; Photoevent