Eitt poeng mot Tertnes, veldig nær to

Postet av Førde IL - Handball den 12. Feb 2023

Tertnes-Førde 26-26 (12-12): Med 11 sekund igjen, på stillinga 26-25 til Førde, tok Tertnes timeout, og i det aller siste sekundet greidde tidlegare Førde-spelar Margrethe Mjåtveit å hindre at Førde fekk med seg to poeng frå Bergen. Men det vart iallfall eitt poeng, etter heilhjarta innsats.

Førde kom godt i gang i kampen og leia 4-1 før det hadde gått seks minutt. Så kom Tertnes sterkare og hadde på det meste ei tremålsleiing, før Førde scora tre på rappen og utlikna til 12-12 ved pause.

I andre omgang var Tertnes stort sett i føringa, på det meste 19-16. Men Førde-jentene nekta å gi opp. Kaptein Oda Vindheim (biletet over) gjekk føre og scora mellom anna fire mål frå straffemerket.

Då det stod att tre minutt av kampen, var Førde i leiing etter mål av Emma Gloppestad (biletet over). Tertnes utlikna til 25-25, men igjen var Emma frampå med sitt åttande mål, og det såg ut til å bli vinnarmålet. Veldig surt då Margrethe Mjåtveit øydela festen for tidlegare lagvenninner med sitt mål nummer fire for Tertnes.

Måla til Førde: Oda Vindheim 8 (4 på straffe), Emma Gloppestad 8 (1 på straffe), Kinga Lemiech 3, Benedicte Bergset 2, Alexandra Afloarei 2, Maren Totland Aase 1, Tuva Tefre Kalstad 1, Sara Dyrhol Vatne 1.

Laurdag spelte Førde mot topplaget Ålgård, som vann 39-23 etter 20-10 ved pause. I den kampen hadde Førde ein bra start og heldt fylgje med serieleiaren i ti minutt. Då stod det 6-6. Derifrå vart Ålgård for sterke, og det enda til slutt med eit 16-målstap. Kinga Lemiech gjorde ein god kamp for Førde og sette inn sju mål. Det same hadde Oda Vindheim, av dei fire på straffe, Benedicte Bergset hadde fire, Maren Totland Aase to, Tuva Tefre Kalstad, Sara Dyrhol Vatne og Thea Sønnesyn eitt kvar.

Emma Gloppestad var ikkje med til Rogaland.

Trenar Øyvind Indrebø har tru på at dette berre er starten på klatring på tabellen.

- Fantastisk innsats av jentene i helga! God øving mot Ålgård laurdag og ein svært god moral og prestasjon av laget i dag. Begge dagar følgde vi kampplanen svært bra. Etter ein god start i dag med 4-1 ledelse, tek dei igjen oss og vi ligg bak det meste av tida, men vi var tru mot opplegget, og stressa ikkje. God og roleg stemning i heile kampen. Det står det stor respekt av!

Der og då er det sjølvsagt surt å tape det eine poenget, men det er viktigare det poenget vi tok. Vi leda for første gang i 2 omg når det var 3 min igjen! Samla sett leverte vi ein svært solid kamp, og stadfestar at vi har svært gode mulegheiter å klatre på tabellen!