Martine og Marit saman i E-cup for Fana

Postet av Førde IL - Handball den 15. Jan 2023

Det har vore ei stor veke for Martine Vindheim. Frå spel i 2. divisjon for Gneist fekk ho onsdag sjansen til å vise seg fram i ein toppseriekamp for Fana mot Sola i Stavanger. Og søndag vart draumeveka toppa med europacupkamp mot danske Ikast i Bergen.

Og den vesle lynvingen frå Førde gjorde seg på ingen måte bort. Etter to mål mot Sola dobla ho til fire mot Ikast, tre av dei i første omgang. Då heldt Fana godt fylgje med det meir meritterte danske laget, stillinga ved pause var 15-15. Men i andre omgang vart motstanden for sterk. Ikast vann til slutt 35-24.

Ein ekstra bonus for Martine var at ho fekk spele på lag med Marit Ova Bøyum igjen. Bakspelaren frå Vassenden har gjort det godt i Fana eit par år no. Mot Ikast vart ho mest brukt som forsvarar.

Les meir om kampen her: