8000 kr til Sjekk Deg-kampanjen

Postet av Førde IL - Handball den 18. Okt 2022

På heimekampane mot BSI 8. oktober og Årstad 9. oktober gjekk inntektene på inngangsbillettane til Sjekk Deg-kampanjen. Denne kampanjen har som mål å få kvinner til å sjekke seg for livmorhalskreft. Pengane, 8000 kroner, er no overført til kreftforeninga.

Nestleiar i Førde IL Handball, Merethe Solheim Klakegg, seier at spelarane på laget og resten av klubben er veldig glade for at så mange kom og støtta ei så god og viktig sak. Spelarane kunne også juble for fire poeng etter 31-22 over BSI og 26-14 over Årstad.

Komande søndag er det klart for ny heimekamp, denne gongen er Ålgård motstandar i Førdehuset klokka 13.00. Vi er utan tap på heimebane denne sesongen, så håpet er at den trenden held seg. På bortebane er poengfangsten mager enno, det vart to tap i Bergen sist helg, 28-20 mot Gneist og 35-15 mot Åsane.