Vi håpar på full tribune i helga

Postet av Førde IL - Handball den 28. Apr 2022

Denne helga skal Førde spele to 2. divisjonskampar i Førdehuset, mot Åsane laurdag klokka 16 og mot Viking søndag klokka 15. Åsane toppar tabellen, treng poeng for å halde Fyllingen bak seg og blir nok ei vanskeleg nøtt å knekke.  Viking, derimot, ligg sist på tabellen med fire poeng, og er eitt av laga Førde må slå for å overleve i 2. divisjon. To av poenga tok Viking mot Kjøkkelvik for vel ei veke sidan, så det kjem ikkje til å bli noko walk over.

Sportsleg leiar Oddny Sønnesyn seier at vi må greie oss utan Maria Ullebust Oppedal denne helga. På den andre sida kjem Guro Horten Solberg  inn for å styrke laget.

Den tidlegare Førde-, Tertnes- og Larvik-spelaren stiller opp for å hjelpe oss. Emma Gloppestad, som sette inn 21 mål på to bortekampar før påske, håpar vi bli klar, men ho er redusert etter sjukdom, seier Oddny.

Guro Horten Solberg

Det at Førde må spele ein så viktig kamp dagen etter kampen mot Åsane kan synast litt tøft. Faktisk er det same tilfelle i bortekampen mot Kjøkkelvik. Då spelar vi mot Stavanger dagen før. Men Oddny Sønnesyn ser dette som ein fordel meir enn ei ulempe.

- Det er i kamp vi greier å samle alle på ein gong, og kvar kamp er ein god sjanse til å samkøyre jentene. Så får vi heller bruke laget med fornuft på dag 1 dersom vi ser at vi ikkje greier å ta poeng. Det er tett kampprogram for mange av lagano for å bli ferdige med serien.

Og skal jentene yte sitt aller beste er det viktig med støtte frå tribuna. Førde IL Handball håpar at alle med eit hjarte for klubben tek turen til Førdehuset.