Det nye styret er i gang

Postet av Førde IL - Handball den 15. Mar 2022

Tysdag kveld var det nye styret i Førde Il Handball samla for første gong. Den nye leiaren, Rune Øksenberg, og dei to nye i styret, Ingvill Hafstad og Randi Bekken, fekk ei oppdatering om stoda i klubben av avtroppande leiar Geir Eikås.

Rune Øksenberg er svært spent på dei utfordringane som vi står framfor og varsla at han vil gjere det han kan for at vi skal nå dei måla vi har sett oss. Han tek iallfall over eit lag med solid økonomi, medan det er ting å ta tak i reint sportsleg.

På møtet skisserte Øksenberg korleis han ser for seg at styrearbeidet skal fordelast. Fram til neste møte skal styremedlemmene tenke over kva ansvarsområde dei helst vil jobbe med. Det neste møtet blir alt torsdag 23. mars, og då skal oppgåvene fordelast.

På biletet ser vi frå venstre Kjell Arvid Stølen (styremedlem), Rune Øksenberg (leiar), Randi Bekken (styremedlem), Merethe Solheim Klakegg (nestleiar), Oddny Sønnesyn (sportsleg leiar), Halvard Seljesæther (styremedlem) og Ingvill Hafstad styremedlem). Med i styret er også Laila Tefre.