- Kjekt å prøve handball igjen

Postet av Førde IL - Handball den 11. Nov 2021

Gøy på handballtrening. Dei to til høgre fekk med seg fire venninner på handballtrening. Frå v. Silje Taklo Flatjord, Silje Bergset Eide, Rosy Bird Fonn, Wilma Nedreø Aven, Hanna Kvammen og Nathalie Breidvik Nydal.

Koronaperioden har ført til at rekrutteringa til handballen har vore dårlegare enn elles. Førde IL Handball vil prøve å gjere noko med dette. Onsdag inviterte jentene på J15/16 med seg venninner på trening, og responsen var god. Dei ti frå laget som var med på treninga fekk selskap av 16 andre jenter, slik at det til saman vart uvanleg folksamt på treninga.
Og det såg ut til at det var gøy å vere med, sjølv om mange ikkje hadde teke i ein handball på mange år. Silje Taklo Flatjord, Silje Bergset Eide, Rosy Bird Fonn og Wilma Nedrebø Aven var samstemte i at dette vr moro. Men om dei kjem til å bli med på fleire handballtreningar er litt usikkert. Dei to venninnene deira som spelar på laget, Hanna Kvammen og Nathalie Breidvik Nydal, håpar iallfall at dei kan få litt fleire lagvenninner.

Ole Kristian Gjerstad, som leia denne treninga, sa at det var ei lita utfordring for dei nye, sidan det var uvant for dei med klister.

- Men eg trur det var OK for dei å vere med, og får vi tre-fire av dei til å bli med vidare, så er det flott. Men vi håpar sjølvsagt at endå fleire tykte det var så moro at dei vil kome på fleire treningar.

Heile gjengen samla etter trening.

Tekst og foto: Kjell Arvid Stølen.