- I DAG VAR ELISABETH GOD

Postet av Førde IL - Handball den 6. Okt 2019

Oppgjeret mot Grane Arendal vart ei berg- og dalbane for heimelaget. I starten leia Førde klart, så overtok bortelaget fullstendig. Til slutt vann dei med ni mål.

Med 21-30 i tap mot klubben frå Sørlandet, var det ein skuffa Førde-trenar, Hilmar Gudlaugsson, som oppsummerte 1. divisjonskamepn i Førdehuset.

-Vi har ein veldig god start på kampen, men så kjem det ein periode midtveges i den første omgangen som øydelegg det meste, seier Førde-trenaren og siktar til at i løpet av ti minutt scorar Grane heile åtte mål mot Førde sine null.

- Dette er typisk for store delar av kampen. 25 av våre skot blir anten redda av keeperen deira eller går utanfor. Eg veit ikkje om eg har opplevd makan, seier Gudlaugson og viser til at både ein god bortekeeper og noko frustrasjon hos eigne spelarar kan vere grunnen.

- Derimot er eg svært godt nøgd med den jobben som spelarane gjer bakover på bana. Grane Arendal er eit godt lag, med jamn spelarstall. Men eg ser tydeleg at treningane vi har hatt i det siste med hovudfokus på det defensive, har gjeve resultat. Og i dag var Elisabeth Lund spesielt god. Ho er ein av dei minste spelarane vi har, men er likevel ein av dei tøffaste i duellane. Eit svært gode førebilete for dei andre, seier Gudlaugsson etter oppg jeret og smiler då akkurat Elisabeth Lund vart kåra til Førde sin beste.

- Og at Grane-keeperen også blir kåra til deira beste, stemmer godt overens med det bildet vi har. No handlar det berre om for vår del å halde fram med det gode arbeidet. Og eg er sikker på at vi skal plukke godt med poeng framover, avsluttar islendingen i Førde-drakta.

Neste kamp for Førde er bortekamp mot Rælingen, medan neste heimekamp er mot Flint Tønsberg. Denne kampen blir spelt 30. oktber i Førdehuset.

Tekst og foto: Stig Roger Eide