NO ER DEI KLARE

Postet av Førde IL - Handball den 22. Aug 2019

Sist helg gjennomførte 1. divisjonslaget vårt treningssamling i Bergen mot tre eliteserieklubbar. Det vart ganske klare tap mot både Tertnes og Sola, medan det vart noko jamnare mot Fana. Som dessutan hadde mangeårig Førde-spelar Marit Ova Bøyum på laget.

- Uansett er vi tidleg i fasen med tanke på årets sesong, og legg ikkje så mykje vekt på det som skjer fram til no. Vi har fått fem nye spelarar i klubben, og desse har førebels vore her berre i nokre få veker. Så vi må gje dei noko meir tid til å spele seg inn og bli kjent med oss andre, seier Martine Vindheim då vi møter ho og lisjesøstra Oda på handletur i Førde sentrum.

Er med

- I dag er det akkurat eit halvt år sidan eg fekk korsband-skaden min, og vi markerer det med å kose oss litt her nede i sentrum, smiler søstrene då Førde il Handball sin skribent møter jentene.

Og for Oda så er ho allereie på veg tilbake etter skade og påfølgjande operasjon.

- Eg prøvar å vere med på noko av treningane, som til dømes jogging og enkle skotøvingar. Men eg tek ikkje sjansen på å komme i gang med speløkter for tidleg. Så i utgangspunktet blir det venteleg lite speletid på meg denne sesongen. Men eg skal vere med i miljøet, og ikkje minst vere med på mange av kampane, seier Oda Vindheim.

Til Bergen igjen

Til helga brakar det altså laust for alvor. Då ventar bergensklubben Åsane i 2. runde i NM-cupen på bortebane. Og noko av det som freistar førdejentene er tanken på at dei etter ein eventuell siger kan få møte Molde i Førdehuset i neste runde.

- Tenk viss vi kunne ha fått sjansen til å møte Molde på heimebane. Det hadde vore motiverande. Men først må vi prøve å sette 2.divisjonslaget Åsane på plass søndag ettermiddag, understrekar dei to handball-søstrene.

Kampen mot Åsane går i Åsanehallen søndag klokka 16.00.

Tekst og foto: Stig Roger Eide